stycznia 06, 2014

 Zwykłem błądzić
Jestem bytem wędrowną cząstka własnej duszy
Niepojętego sensu istnienia
Częścią samego siebie
Częścią ciebie
Małą cząstką ich
Jestem jedynie odrobiną siebie.
Zwykłem błądzić
W labiryncie, ścieżkach życia
Przyozdobionych fotografiami marzeń, dążeń
Jestem nią, drogą obraną przez siebie
Częścią samego siebie
Drogą która kres ma blisko, tam gdzie przecina ją nowa
Której ściany przyozdabiają obrazy
Zwykłem błądzić
Na pustyniach, lasach, bagnach
Zwykłem bywać tam gdzie nie ma dróg
Gdzie nie miejsca ludzi sukcesu
Gdzie moje miejsce
Jestem tylko kałużą swoich łez
Częścią samego siebie
Kałużą której dopłynąć nie mogę brzegu
Każdy ruch zatapia mnie
Nieruchomo leżąc spadam wolniej
Bezczynnie patrząc jak ucieka
Moja fala, moich marzeń celów
Moja fala, w kałuży
Moja fala, brązowej brei
Moja fala którą jestem
Częścią samego siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz